Królewna:)

Królewna:)

sobota, 12 marca 2011

Poniedziałek godz. 16:15:):):):)

Serduszka kochane..............wołam do Was...............uruchamiajcie w poniedziałek telewizorki i niechaj palą sie do czerwoności:):):):)
Godz. 16:15 POLSAT   INTERWENCJA:):):)
Tylko proszę o wyrozumiałość...............troszkę tam buczałam przed kamerką:):):)
No cóż wróciły wspomnienia..........:):):)
Strasznie się boję jak to wyszło..............no było nie było to nie miałyśmy jeszcze styczności z telewizją.........a tu nagle taka akcja:):):)
Julia najlepiej do tego podeszła:
-Oj mamo przeciez tego i tak nikt nie ogląda:):):)
Jasne............moja mała optymistka...............ja się martwię czy wszystko powiedziałam................czy się nie wygłupiłam a mój Miziołek kompletny lajt............byle do poniedziałku...............mam ciary.................tylko jak to obejrzycie bądźcie dla nas łaskawi:):):)

9 komentarzy:

  1. Ja będę oglądać razem z rodzinką, bo kciuki za Was trzymamy bardzo mocno :) już sobie zapisałam na kartce w kształcie serduszka :) i na pewno wypadłyście znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nastawilam przypomnienie w tel zeby napewno nie zapomniec!nic sie nie martw napewno bedzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety nie mam Polsatu, ale jestem pewna, że osoba z taką dawka pozytywnej energii jak Ty Moniko wypadnie świetnie...własnie za tą energię chciałam Ci podziękowac...ostatnio troszke w moim zyciu było dolin, ale kiedyś przypadkiem natknęłam się na Twój blog i postawiłas mnie Kobieto do pionu...:)))jeszcze raz dziękuję i ściskam Was obie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! Czekamy! Całuski dla Was ogromne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczynki wypadlyscie super!!! Julka perelko nasza trzymaj sie juz jestes coraz blizej wygranej. buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. kochane wszystko bylo super,naturalnie!nie ukrywam ze ryczalam jak dziecko!tak bardzo mocno za was trzymam kciuki!jeszcze tylko troszke!co dzien o was mysle...do boju kochane!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę prosić o autograf??? ;p
    Bardzo, bardzo się cieszę że zostało to nagłośnione przez media. Trzeba wszystkich uświadomić że są ludzie którzy potrzebują Naszej pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie Słoneczko podesłało link i też już widziałam i macie kolejne kciuki, które mocno trzymam :) Program wyszedł super :)Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochane, byłyście cudowne, wzruszające i pełne pozytywnych fluidów. Trzymam za Was kciuki z caluteńkich sił. Reportaż łapie za serduszka- oby złapał ich jak najwięcej...:)*

    OdpowiedzUsuń