Królewna:)

Królewna:)

sobota, 5 marca 2011

Oj dolno....dolino...jako żywo:)

Mój malutki Miziołek ma dochę!!!!! Chce do domku.....nie chce na siebie patrzeć w lusterku.......większość dnia popłakuje......jest zła na grube poliki..........dostaje mi się na każdym kroku..........próbuję wykurzyć doła gazetkami, klejeniem potworów i śmiesznymi opowieściami z mojego dzieciństwa.....pomaga ale na chwilkę..................nie pomaga nawet zakup napoleonki:(
Codziennie jest podpięta do pompy...przez cały czas coś płynie do żyłek........................sterydy w dawkach jak dla słonia............i dół gotowy:)
Pani doktor tłumaczy Julci, że to wszystko stan przejściowy..............że minie.............że będzie dobrze.....pyta się:
-Co by Ci Julcia pomogło???
Julcia bez zastanowienia:
-Dom i nic więcej:):):)
Byle do wtorku damy radę................twarde z nas sztuki:):):)
A Wy trzymajcie kciuki:):):)

5 komentarzy:

  1. 3mamy kciuki 3mamy, moje koleżanki również czytają twojego bloga i też trzymają. (po kilka razy sprawdzamy czy już dodałaś jakiegoś nowego posta) Pozdrowionka z zachodniopomorskiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dmucham mocno by tego doła odgonić a sio a sio niech idzie sobie precz!!!Bo on będzie miał ze mną do czynienia, więc niech się boi!!!

    Możesz powiedzieć Julci,że moja Siostra dziś uczyła się na moich wynikach badań, gdzie człowiek posiada wątrobę,nerki itp i miała do tego ubaw ze mnie :P nie ma to jak nauka biologi do szkoły :P

    I właśnie podwędziła mi dezodorant!!! Julka Julka pomocy :)

    Sił sił i macie nasze uśmiechy :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech ten dół ucieka gdzie pieprz rosnie bo Juleczka ma być usmiechnięta! Wysyłamy z Majeczka promienne uśmiechy:):):) Trzymamy za was kciuki, aż kłykcie bieleją:) Jesteście silne dziewchyny, co każdego dnia udowadniacie:) Pozdrawiamy i ściskamy bardzo mocno!!! do następnego razu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. biedulka ...napewno bedzie dobrze MUSI BYC !tak mocno trzymamy kciuki ze nienaczej nie ma opcji!kochane trzymajcie sie mocno!i pamietajcie ze to napewno mi ninie i juz tylko bedzie lepiej !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za was obie dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń