Królewna:)

Królewna:)

sobota, 26 lutego 2011

Słoneczko wiosna idzie:):):):)

Dla Ciebie Kochane Słoneczko..............pamiętaj, ze jesteśmy z Tobą całymi naszymi nasłonecznionymi ostatnio serduchami:):):)
A ten obraz poniżej jest for You Dearling:):):) W górę sutki na te smutki:):):)


Nigdy się nie poddawaj!!!!!!! Nie wolno!!!!!!! Kategorycznie zabraniam:):):):)
My zaraz ruszamy na kontrolną morfologię.................co prawda Julia czuje się super ale Gramole....chyba się jeszcze nie wygramoliły:):):)
Ach no i mam zamówienie na bardzo lekkostrawny obiadek...............PIZZA:):):)
Tobie kochane słoneczko i innym wspaniałego weekendu:):):)

P.S.: Leży mój Miziołek na łóżeczku gładzi się po głowie i mówi:
-Nie podobają mi się te moje włosy......wyglądam jak dziadek Wicek.......jeszcze mi tylko szelek brakuje i koszuli w kratę:):):)
Hahahahaha..............niesamowita babka na głowie ma taki troszkę meszek, bo włoski próbują odrosnąć...............ale żeby od razu porównanie do dziadka Wicka:):):)

Do napisania kochani:):):):)

2 komentarze:

  1. Dziękuję Tobie z całego serducha z ten wpis :) Kochana jesteś :) jak czytałyśmy go dziś z Siostrą(przydreptała dziś do mnie) to się uśmiechnęłyśmy :) więc Twój cel został osiągnięty rozjaśniłaś nasze buźki :)

    Ja z koleżanką w szpitalu zamawiałyśmy pizze i dziwnie się na nas patrzyli,ale co tam :P Najważniejsze,że Julce dopisuje apetyt :)

    I Ci powiem jedno: masz świetną córę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I silną. Ale to będzie kobita jak dorośnie :)

    OdpowiedzUsuń