Królewna:)

Królewna:)

środa, 8 czerwca 2011

O byciu zaskoczoną...................:)

Dzień w sumie niby jak co dzień.................herbatka zrobiona.................rozpuszczanie medykamentów..............mycie................przebieranko i takie tam pitu.....pitu:):):):):)
Jestem w drodze do kuchni po kanapeczkę.................napotykam naszego doktora, usmiecha sie do mnie i pyta:
-Jak tam nasza królewna?????
-Super, właśnie będzie jadła tościka:):):)
-Bardzo się cieszę..........jutro pobieramy szpik, wyciągamy cewnik i ..............szykujcie się do domku!!!!!!
-Pomalutku sie szykujemy:)
-To szykujcie się szybciej.................w piątek wychodzicie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Kiedy????????????????????
-W ten piątek:):):):):) (doktorkowi pojawiają się iskry w oczach)
Maaaaaaaaaaaaaaaasakra.....................jak ja uwielbiam być tak miło zaskakiwaną:):):):)
W końcu pozytywne wieści.......................istny szał!!!!!!!!!!!! Mam ochotę skakać pod sufit!!!!!!!!!!!
Jestem szczęśliwa...................nie to za mało powiedziane....................eksplodują mi komórki w organiźmie...............Boże nie mogę się już doczekać jak wejdziemy do domku i zamkniemy za sobą drzwi:):):):)
Czuję się jakbym wygrała w totka....................włąśnie a'propos...............musze dziś puścić totolotka:):):):)
Czy to właśnie mi trafi się te 7 mln?????????????????????
Do naiwnych świat należy:):):):):)
A jak wygram to się z Wami podzielę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S.: Julinka o wyjściu narazie nic nie wie.............zamierzam jej to powiedzieć dopiero przed samym wyjściem................chcę uniknąć zbędnych podekscytowań................gorączek.................albo rozczarowań gdyby jednak coś poszło nie tak!!!!!!!!!!!!
Także ciiiiiiiiiiiiiiiii....................i oczywiście trzymamy kciuki:)::):):):)

3 komentarze:

  1. super kochana!jestem bardzo ale to bardzo szczesliwac ze wszystko tak doskonale idzie!jak bedziesz zamykjala za soba drzwi to pozadnie trzasnik i upewnij sie ze zamknelas na amen!tego wam zycze z calego serce zeby te drzwi tego okromnie meczacego zycia ktore juz za wami,zostaly szczelnie zamkniete,zabarykadowane!zycze wam wszystkiego co najlepsze!wiedzialam ze sie uda!!!buziaki kcohane trzymajcie sie cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cudownie!!!!!!!!!!!!!! Boże jak pieknie!!!!!!!!!!!!!!! No co ja mogę owiedziec, no co????!!!! Cieszę sie szaleńczo że jest tak dobrze i to juz w tak krótkim czasie :):):) To jest cud!!!!! To jest bardzo dobra wiadomość! Ja wiedziałam ,że tak bedzie :). Ściskam was obie bardzo mocno, i odtańczam taniec radości :):).

    OdpowiedzUsuń
  3. cóż mogę powiedzieć...cieszę się z Wami...jednak warto mieć nadzieję i marzenia...buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń