Królewna:)

Królewna:)

piątek, 29 października 2010

Lajf is brutal...................

Najgorszy był dzień kiedy po biopsji szpiku okazało się, że nasz DEMON IS BACK!!!!!!!!!
Ta wiadomość mną tąpnęła, z lekarką rozmawiałam jakoś tak bez emocji ale jak tylko schowała się w gabinecie.....nogi sie pode mną ugięły....!!!!!
Pierwsza myśl była beznadziejna....nawet niewarta napisania....no coments:(
Siedziałam na parapecie na klatce B i wyłam jak bóbr, zanosiłam sie z płaczu....cały czas pamietam jak krzyczałam....DLACZEGO????????? DLACZEGO NAM TO ROBISZ????
Oczywiście łatwo sie domyślić gdzie były dedykowane moje pretensje...............do tego co pozwala dzieciom cierpieć i przechodzić katusze!!!!!!!!!!!!
Wchodząc na oddział trzęsłam sie jak galareta.......tak bardzo się bałam jej to powiedzieć......przeciez jej obiecywałam, że będzie dobrze!!!!!!!!!!! Fuck!!!!!!!!!! To niesprawiedliwe!!!!!!!!!!!!!
Siostry z oddziału uratowały mnie przed kolejnymi spazmami podając syropek zwany HYDROKSYZYNA:):):) Zrobiło sie jak na małym rauszu:)
Ale i tak przechodziłam koło sali kilka razy i co widziałam Julię dostawałam histerii.............no za żadne skarby świata nie potrafiłam tam wejść.............
Dwa głębokie wdechy i jestem!!!!!!!!!!!!!
Moja królewna patrzy na te moją zbolałą 1 godzinnym rykiem twarz i pyta:
CO  SIĘ  STAŁO???  DLACZEGO PŁAKAŁAŚ?????
Podeszło mi wszystko do gardła JULCIA   BIAŁA WRÓCIŁA!!!
Boże to jest nawet ciężkie do pisania co się działo.....ona ma tylko 11 cholera lat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Płakała, zanosiła się z płaczu, krzyczała do mnie:
JA   NIE  CHCĘ!!!!!!!   MAMUŚ   PROSZE   CIĘ  JA   NIE  CHCĘ!!!!!!!!!! BLAGAM CIĘ ZABIERZ  MNIE   DO   DOMU!!!!!!!   POWIEDZ  IM, ŻE JA  IM  NA  NIC   NIE POZWOLĘ!!!!!!!!!!!!!!!   MAMUŚ  JA   NIE   CHCĘ,   MOJE   WŁOSY   MI   ZNOWU  WYPADNĄ!!!!!!!!  i tak bez końca.
Czy ktoś to umie sobie wyobrazić........bo ja w tym uczestniczę codziennie i codziennie widzę dramat rodziców i tych małych istot tak bardzo się bojących i cierpiących!!!!!!!!!!!!!!!!
Dlaczego jest tak małe zainteresowanie tymi tak bardzo chorymi dzieciaczkami?????????????? Dlaczego zajmujemy sie frazesami, marudzimy, narzekamy, zupełnie nie mając powodu???????? Zamiast wysilić swoje szare komórki w kwestii pomocy małym, bezbronnym "żuczkom"????????????????    Jest tylko jedna odpowiedź      LAJF  IS  BRUTAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 komentarz:

  1. Niestety klnę jak szewc i teraz też nie będę pisać fiołkami, masz Monia rację lajf is kurew.... brutal, ale Ty dziewczyno jesteś zbudowana z miłości do Julci i DACIE RADĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Buziole

    OdpowiedzUsuń