Królewna:)

Królewna:)

środa, 14 marca 2012

„I Ty możesz uratować komuś życie. Przekaż swój 1% " A. Bachleda-Curuś i...



Kto z siedzących przed monitorkami swych łączy ze światem zgadnie.............. które z bohaterów spotu to moja krew z krwi?????????

Starzy i młodzi.........poważni i weseli.........czarni i biali.........zezowaci i pryszczaci ................nieistotne.......................wszyscy bierzcie PITY w dłoń i dokładajcie się do tego aby BIAŁEJ utrzeć zadartego nosa:):):):)!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ze swojej strony obiecuję i przyrzekam............... będę walczyć z podłotą do końca moich dni:):):):)
Drżyj BIAŁA przed nami w posadach.............. bo walczących będzie coraz więcej:):):):)


Z Julinkową byłyśmy dziś na kontroli w szpitalu i.....................
Pani doktor stwierdziła:
-No i co Julka piękniejesz................wyniki super...............uśmiechnięta...............zadowolona........... extra.............trzeba będzie się niebawem żegnać:):):):)
Przekażę Was do poradni i będziemy się widywać tylko przypadkowo:):):):)

Jak miód na me rozdygotane serce:):):):)
Po infekcji nie ma śladu.................wyniki na poziomie:
Leukocyty 5,5
Hemoglobina 11,7
Płytki 273
Wyniki wirusologiczne ujemne:):):):)

Dziś znowu był tabun studentów i pytania rzędu:
-Jak to się zaczęło???? Jakie były objawy nawrotu????
Uwierzcie stałam przez chwilę jak wryta jakby się mnie pytali o genezę powstania atomu:):):):)
Masakra mam w głowie zamontowaną swojego rodzaju zapadnię, która nijak nie chcę dobrowolnie przepuszczać złych wspomnień:):):):)
Musiałam zamknąć oczy i odpłynąć dosłownie do tamtych dni...............nie jest to miłe uczucie:(:(:(:(:(

Już teraz wiem o co chodziło Nergalowi jak przysłał Julii kartkę do kliniki z dopiskiem:
-Pamiętaj Julia nigdy nie bierz jeńców:):):):)
Nie zabieraj ze sobą BIAŁEJ i wspomnień z nią związanych!!!!!!!! NEVER!!!!!!!

O mały włos a Julia zakwalifikowałaby się na obóz na Węgry...............niestety trzeba mieć skończone 13 lat:):):):):)
Zostało nam obiecane, że za rok dojdzie to do skutku..............no ja myślę, że po 3 latach żmudnej walki z BIAŁĄ coś jej się od życia należy:):):):)
Ale w ramach zadość uczynienia jedzie na obóz na Mazury:):):):):)
Nie muszę chyba mówić, że cieszy się................ jakby łysy po 40 latach dostał tupecik:):):):):)

Dziecko moje jest w ogóle teraz na etapie milion pomysłów na sekundę.........więc jak padła propozycja podjęcia startu w Onko Olimpiadzie..............Miziołkowa oczywiście się zgodziła...........no i posypią się złote medale i kolejne propozycje:):):):) Byleby obyło się bez "gestu Kozakiewicza":):):):):)
Oj coś czuję, że jak teraz Julia się odbije, to będziemy jej szukać tydzień..................jakby ptaka z klatki wypuścił:):):):):)

Także plany prężne są.................a jutro test szóstoklasisty prawdę Ci powie:):):):)
Kciukole:):):):) Pleace:):):):)

4 komentarze:

  1. Gratulujemy!!!!!!!!!!!!!!!!Julcia , super wyglądasz.Powodzenia Rybko , szalej , baw się i nadrabiaj czas.Buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Moni, ślicznie twoja królewna wygląda:) Mam nadzieję że dajecie radę i trzymam kciuki. Odezwij się jak będziesz miała chwilkę, niestety straciłam gdzieś twój numer ale mail mam cały czas ten sam. Pozdrawiam i nie dajcie się.
    Domi

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj obejrzałam spot w tv. Pierwsze co zauważyłam? - Jakie Jula ma fantastyczne loki! Cudeńko po prostu :)
    Pozdrowionka serdeczniaste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Julia super nastolatka.Piekne wlosy,cala slicza.
    Moniko jak Julii testy gimnazjalne?
    Czasami chcemy ,zeby czas szybciej plynal.Czasmi bysmy chcieli cofnac czas.W Waszym przypadku cudowne chwile przed Wami.Wkrotce rok po przeszczepie.Kiedy to minelo? Zycze samych cudownych chwil .Teraz to :aby do lata i wakacji:)Nasza Julenka ,tez uczennica :) bedzie miala swoje pierwsze wakacje.
    Nasz Skarb Mateuszek swoja 18 -tke bedzie swietowal w niebie.Jak nam Go brakuje.Czasami zaklinam Boga i prosze ,zeby zatrzymal choroby,pozwolil dzieciom na dziecinstwo,rodzicom na radosc z dorastania ich dzieci.Co chwila serca rodzicow krwawia ,bo biala zbiera zniwo.
    Moniko sciskam i caluje .Pozdrawiam serdecznie .Goska

    OdpowiedzUsuń