Królewna:)

Królewna:)

piątek, 9 marca 2012

Strachy na lachy..........chillaut:)

Spokojnie to tylko awaria:)
Antybiotyk w trakcie.................jesteśmy po 3-ciej wizycie na kontroli....................wyniki dają radę:
Leukocyty 5,1 (było 13,2)
Hemoglobina 12,7
Płytki 223
Neutro 52 (spadły z poziomu 80)
Generalnie nasza Pani onkolog uspokaja:
-Pani Moniko, okazuje się, że Julii krew zaczyna wyrzucać w obliczu infekcji obronę organizmu, czyli leukocyty i neutrofile:):):):) Jest dobrze, tak powinno być:)

Opada mi powoli ciśnienie...........aczkolwiek kaszel u Julii jeszcze jest..........ale może 10% tego co było na początku:)

Mam tylko cichutką nadzieję, że nic więcej się nie przypałęta.....................tfu! tfu! na psa urok!!! jak mawiała babcia!!!!

Ostatnio znowu było 2-oje dzieci z ospą.......................spieprzaliśmy stamtąd jak poparzeni..............a ja latałam od gabinetu do gabinetu jak z żarem w tyłku, żeby gdzieś schować moje dzieci:):):) Teraz wiem, że w sytuacji zagrożenia, giną granice i człowiek posuwa się dużo dalej niż kiedyś:):):):)
Wpadam do gabinetu dla dzieci zdrowych:
-Pani doktor moja Julia jest nie cały rok po przeszczepie szpiku!!!! Tam są dzieci z ospą, proszę nam pozwolić wejść!!!!!
Nie było nawet sekundy wahania:):):):)

Jak to dobrze, że coraz częściej natrafiam w swoim życiu na wspaniałych ludzi:):):):):)

Mamy prikaz jak tylko będziemy w przychodni wpadać od razu jak w dym, nigdzie nie czekać tylko rozpychać się łokciami i wchodzić:):):):)

Pani doktor........niniejszym przyrzekam stosować się do zaleceń:):):):):)

Jutro kolejna morfologia a Julia czując na sobie oddech "białej" grzecznie bez paniki poddaje się kolejnemu kłuciu.......nawet w sobotę:):):):)
My little hero:):):)

4 komentarze:

  1. Cieszymy się ,że kaszlun Julkowy odpuszcza.Buziaki słodziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaa, a kiedy będzie spot z Julinkiem?, Emila stale przed tvn siedzi co by nie przegapić.Dajcie znaki.Przyjemności życzymy my.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko cieszymy sie,ze wszystko w porzadku,kaszel mija.Jestescie wspaniale,dzielne dziewczyny.
    Pozdrawiam.Buziaki do bohaterskiej Julii,wspanialego Szymka i cudownej Moniki.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.youtube.com/watch?v=Zb_HhdHXpCg&context=C47e263dADvjVQa1PpcFPzzWdGScirTDO1UVe9d568p76l3PhUnD0%3D

    znalazłam :) i podziwiam :) gratulację dla Julki ode mnie i Siostry :) buziaki :*

    P.S. Słodki psiak :)

    OdpowiedzUsuń