Królewna:)

Królewna:)

piątek, 16 września 2011

Żal................

W sercu mam gorycz...............zalewa mnie od stóp do głów.................jest mi źle............przykro..............smutno....................biała wygrała z Matim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Przysięgam kiedyś jak ja spotkam w zaświatach to urwę łeb za te wszystkie ofiary....................Panie Boże pozwól ludziom już tak nie cierpieć..........................................
Chciałbym napisac coś sensownego ale nie umiem..........nie potrafię..............pieprzona bezradność!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mam ogromną ochotę iść do kościoła ja muszę pogadać z najwyższym...................muszę....................Panie Boże zawsze wydawało mi się, że walka musi być fair, że obowiązują wszędzie jakieś zasady.....reguły.....................ale białej to chyba nie tyczy!!!!!!!!!!!!
Gosia............................bądźcie silni................brak mi słów...............przepraszam, za ludzkość która staje wobec białej często na przegranej pozycji.......................Boże jak mi źle!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nie znałam Matiego a czuję się jakby odszedł ktoś bardzo mi bliski................................

3 komentarze:

  1. Brak mi słów... jestem sercem z najbliższymi MAtiego....

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok temu stracilam Brata, walczyl z białą do konca ale niestety nie byla to rowna walka. Wiem co czujecie- Rodzicie Matiego i Wy. 3majcie sie cieplo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje wszystkim.Jak my damy rade bez niego?

    OdpowiedzUsuń